niedziela, 9 maja 2010

Mydlo i szampon - naturalne, bez chemii




Znalazłam w Internecie sklep z naturalnymi mydłami i innymi kosmetykami.

Mydła i żele do kąpieli są robione przez małą firmę - Rodzinną Manufakturę Mydeł - Beatę i Jarka Jagnieszczaków. Mydełka można zamówić przez stronę:

www.ekosens.pl

Przesyłka dotarła do mnie już jakiś czas temu, więc testuję i testuję :) Kupiłam żel pod prysznic bezzapachowy i z tymiankiem oraz mydełko bezzapachowe.

Żele pod prysznic mają okres ważności 4 miesiące, a mydełka - rok.

Żelu używam do kąpieli i jako szampon do włosów. Pieni się wprawdzie trochę mniej, niż standardowy szampon z detergentami, ale jak pomyślę, że nie wcieram sobie w głowę tablicy Mendelejewa, to piana przestaje być taka istotna. Włosy po umyciu są świeże, czyste i puszyte.

Żel jako żel pieni się dobrze, tylko na włosach troszkę słabiej.

Umyję włosy jeszcze kilka razy i jeśli wciąż wszystko będzie ok, to pozbywam się standardowych szamponów.

Wkrótce też całkowicie przechodzę na mycie się naturalnymi mydełkami.

Howgh!

Dopisek:
Umyłam kilka razy włosy żelem oliwkowym i 2-3 razy było ok, żadnych problemów. Jednak po którymś razie włosy stają się przycieżkie i nie chcą się układać. Bartek natomiast używa żelu do mycia włosów i jest zadowolony.

Być może zależy to od rodzaju włosów, do moich poszukam czegoś innego.

Natomiast do mycia ciała żel jest super i polecam go też do twarzy. Mydełka jeszcze nie testowałam.

Wrzuć na Facebook'a   Dodaj link do swojej strony   Bez chemii - start 

1 komentarz: