wtorek, 4 maja 2010

Dobre praktyki - jak czytac etykietki



Poszłam do sklepu kupić budyń. Już prawie wrzuciłam "ten co zawsze" do koszyka, kiedy nagle olśniło mnie - zanim kupisz, przeczytaj etykietkę! I to nie tą część, w której producent wychwala pod niebiosa swój produkt, tylko zwykły, nudny, malutkim drukiem - SKŁAD PRODUKTU.

I co widzę??? Barwniki, konserwanty, ulepszacze smaku, brrr!!!! Przecież to tylko budyń!

Znalazłam jeden, który mnie przekonał. Skład? Skrobia i kakao. Producent? Wodzisław. Jak dla mnie nic więcej nie potrzeba :)

Wrzuć na Facebook'a   Dodaj link do swojej strony   Bez chemii - start 

1 komentarz:

  1. To nie lepiej mieć pod ręką kakao i skrobię (np. w formie mąki ziemniaczanej) ? :) Przydaje się do innych rzeczy, śmieci mniej i ogólnie lepiej:))

    OdpowiedzUsuń